|
Ceny a platební podmínky a způsoby platby Záruční podmínky, reklamace a vrácení zboží Zakázané použití a a vlastnická a reprodukční práva Závěrečná a přechodná ustanovení |
|||||
(dále jen „obchodní podmínky“) |
|||||
Provozovatelem elektronického obchodu www.umenisveta.cz (dále jen „internetový obchod“) je Vydra s. r. o. se sídlem Sch. Trnavského 22, 841 01 Bratislava, Slovenská republika, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu v Bratislavě, odd.: Sro, vložka č. 27406/B, IČO: 35844311, DIČ: 2021694125, IČ DPH: SK2021694125, (dále jen „provozovatel“, nebo také „prodávající“ nebo „prodejce“). Výpis z Obchodního rejstříku najdete zde. Registraci DPH najdete zde. |
|||||
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží (dále také „výrobků“ nebo „produktů“) |
|||||
Kupující (spotřebitel) je fyzická nebo právnická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti, ale která nakupuje zboží nebo užívá služby za jiným účelem, než je podnikání |
|||||
Objednávka je elektronický formulář odeslaný kupujícím prostřednictvím internetového obchodu www.umenisveta.cz, obsahující informace o kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky internetového obchodu a celkovou kupní cenu. |
|||||
Obchodní podmínky jsou neoddělitelnou součástí kupní smlouvy. V případě, že prodávající a kupující uzavřou písemnou smlouvu, ve které si dohodnou podmínky odlišné od obchodních podmínek, budou ustanovení písemné kupní smlouvy upřednostněny před obchodními podmínkami. |
|||||
Seznam zboží na kterékoli internetové stránce elektronického obchodu, který provozuje prodávající, je katalogem běžně dodávaného zboží a prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost veškerého uvedeného zboží. |
|||||
Dodací lhůta je doba, za kterou prodejce expeduje zboží z provozu internetového obchodu na poštu, |
|||||
Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu „kupní cenu“ dohodnutou v kupní smlouvě, sestávající z ceny zboží a ceny poštovného + balného (náklady na zabalení a doručení zboží). |
|||||
Cena zboží je uvedena na stránkách internetového obchodu prodávajícího v čase odeslání objednávky kupujícího prodávajícímu. Cena zboží je uvedena včetně DPH. Prodávající si vyhrazuje právo průběžné aktualizace cen zboží |
|||||
Cena doručení (dopravy) je různá podle druhu doručení a kupující si ji zvolí v rámci vyplňování objednávky. |
|||||
Způsoby platby v internetovém obchodě: |
|||||
a) |
dobírkou |
||||
b) |
bezhotovostní platbou |
||||
- převodem na účet |
|||||
- kreditní nebo debetní kartou * (platebními kartami VISA, VISA Electron, EuroCard/MasterCard, Diners Club) |
|||||
* |
Kupující může platbu uskutečnit kartou prostřednictvím služby Card Pay (platba přes virtuální POS terminál Tatra banky). Může zaplatit kartami s logem VISA, VISA Electron, EuroCard/MasterCard, Diners Club. Použít může uvedené karty vydané kteroukoli bankovní institucí na světě. |
||||
Kartami VISA Electron je možné platit přes internet pouze v případě, že na zadní straně obsahují tzv. kód CVC (trojmístný kontrolní číselný kód). |
|||||
Pokud kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu bezhotovostní platbou, za den platby se považuje den, kdy byla celá kupní cena připsaná na účet prodávajícího. |
|||||
Prodávající může na základě vlastního uvážení s přihlédnutím k dosavadním objednávkám či aktuálnímu nákupu poskytnout kupujícímu jednorázovou, opakovanou nebo trvalou slevu pro všechny další nákupy. |
|||||
Akční ceny zboží jsou platné do data uvedeného v internetovém obchodě v rámci základních údajů o daném akčním zboží. |
|||||
Faktura vystavená prodávajícím bude zaslána kupující v elektronické podobě (1). V písemné podobě (2) fakturu zasíláme spolu se zbožím, pouze pokud o to zákazník výslovně požádá. Faktura slouží jako daňový doklad a zároveň jako dodací list. |
|||||
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy. Vyplněním a odesláním objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu kupující potvrzuje, že akceptuje tyto obchodní podmínky, a objednávka se stává závaznou. |
|||||
Kupní smlouva je platná jen za dodržení podmínek, že objednané zboží je dostupné na skladě prodávajícího nebo |
|||||
Po odeslání objednávky prodejce zašle kupujícímu na jím zadanou e-mailovou adresu informativní „Potvrzení |
|||||
Na základě vzájemné domluvy obou stran je možné dohodnout individuální objednávku. Individuální objednávka |
|||||
Informace a údaje o zboží a jeho vyobrazení na internetových stránkách internetového obchodu jsou pouze informativní a nezávazné. |
|||||
Způsob doručení si určuje kupující při vyplňování objednávky. Poskytujeme tyto způsoby dodání (doručení) zboží: |
|||||
- - |
poštou osobně |
||||
- |
doručovatelskou službou (kurýrem) |
||||
Dodací lhůta v rámci území Slovenské republiky a České republiky je od 24 hodin do 30 dnů a závisí na druhu objednaného zboží. Obvyklá dodací lhůta je proto uvedená zvlášť při každém výrobku v katalogu internetového obchodu, zpravidla je od 10 do 21 dnů. Pokud objednané zboží prodejce nemá momentálně na skladě nebo není možné dodržet dodací lhůtu uvedenou na faktuře, bude vás o této skutečnost informovat telefonicky nebo e-mailem, |
|||||
K dodací lhůtě prodejce je potřeba přičíst dodací lhůty přepravců. Doručení poštou obvykle trvá 1 až 3 dny, doručovatelskou službou v pracovních dnech zpravidla do 24 hodin. Prodejce však nenese zodpovědnost za opožděné doručení objednaného zboží zaviněné doručovatelem nebo chybně udanou adresou kupujícího nebo jím určeného příjemce. Zároveň nenese odpovědnost za případné nedodání zboží, ke kterému došlo vinou výrobce (dodavatele) |
|||||
Doba doručení zboží při objednávkách mimo území Slovenské republiky a České republiky závisí také na možnostech dopravců využívaných prodejcem a o konkrétné lhůtě pro takové doručení zboží bude proto prodejce informovat kupujícího e-mailem. |
|||||
O stavu vyřizování objednávky se může kupující informovat po zaregistrování se v rámci svého zákaznického konta (oddíl „Můj účet“). |
|||||
Obsahem každé zásilky (dodávky) je (1) objednané zboží a (2) faktura – pokud o ni kupující výslovně požádal |
|||||
Kupující se zavazuje převzít objednané zboží. V případě nepřevzetí zboží nebo neuhrazení „kupní ceny“ (cena zboží + cena doručení), zůstává zboží u doručovatele maximálně po dobu, kterou stanovují obchodní podmínky doručovatele. Zpravidla to bývá 14 až 21 dní. V případě osobního odběru zůstává zboží u prodejce nejvýše po dobu 20 dnů |
|||||
Ceny za jednotlivé druhy doručení (dopravy) jsou závislé na cenách a podmínkách poskytnutých prodejci doručovatelem, proto se mohou měnit. Z těchto důvodů nejsou fixně uváděné v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, ale kupující má možnost se vždy obeznámit s aktuálními cenami na stránkách internetového obchodu |
|||||
Kupující může svou objednávku zrušit maximálně do 48 hodin od odeslání objednávky, a to e-mailem na adresu: info@umenisveta.cz, nebo telefonicky na telefonním čísle: +421 915 09 00 55. V žádosti o zrušení objednávky |
|||||
V případě, že kupující svou objednávku zruší po lhůtě 48 hodin od odeslání objednávky, prodejce je oprávněný naúčtovat kupujícímu všechny náklady zapříčiněné tímto konáním a kupující je povinen je uhradit. |
|||||
Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy i po vystavení faktury prodávajícím, a to v případě, že nebudou splněny dohodnuté podmínky dodání zboží. |
|||||
Přestože internetový obchod prodává jen kvalitní výrobky od pečlivě vybraných výrobců, může se na dodaném výrobku vyskytnout nějaký problém. V případě, že kupující není se zakoupeným zbožím spokojen, má právo na odstoupení
Možnost odstoupení od smlouvy a vrácení zboží se nevztahuje na reprodukce upravené podle zvláštních požadavků zákazníka – „NA MÍRU“ (tisk na plátno, laminace, nalepení na nebo pod nějaký materiál nebo zarámování). Možnost odstoupení od smlouvy je v tomto případě možná jen z důvodu dodání vadného nebo poškozeného zboží. |
|||||
Na zakoupené zboží se vztahuje 2-letá záruční lhůta, která začíná plynout dnem převzetí zboží spotřebitelem. |
|||||
V případě reklamace kupující zašle prodejci reklamované zboží. Prodejce zásilky zasílané kupujícím na náklady prodejce či na dobírku nepřebírá. |
|||||
Dnem doručení reklamovaného zboží (přijetí zásilky prodejce potvrdí e-mailem) začíná plynout 30 denní reklamační doba, o způsobu jejího vyřízení bude kupující informován. V případě oprávněné reklamace – prodejce zajistí odstranění chyby na výrobku na svoje náklady. Pokud odstranění chyby není možné, prodejce po dohodě |
|||||
Zásilka (zboží zabalené jako balík nebo dopis) je zabezpečená neporušenou originální páskou internetového obchodu s logem UMENIE SVETA. Kupující je povinen zkontrolovat zásilku ihned po doručení. V případě, že kupující zjistí, |
|||||
Poskytnutí osobních údajů kupujícího prodejci je dobrovolné. Zaregistrováním v internetovém obchodě nebo vyplněním a odesláním objednávky bez registrace kupující poskytuje prodejci své osobní údaje (jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mailovou adresu, adresu trvalého bydliště / doručovací adresu včetně PSČ). Prodejce potřebuje tyto údaje znát, |
|||||
Ve smyslu ustanovení § 7 odst. 1 zákona č. 428/2002 Z. z. (slovenské sbírky zákonů) o ochraně osobních údajů
VIII. Zakázané použití a vlastnická a reprodukční práva
díla, či jeho části, i obrázků zveřejněných na naší stránce. |
|||||
Tyto obchodní podmínky jsou platné ve znění a rozsahu uvedeném na stránkách internetového obchodu v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. |
|||||
Kupující prohlašuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil před vyplněním objednávky a že s nimi souhlasí. Odesláním objednávky kupující bez výhrad přijímá všechna ustanovení těchto obchodních podmínek. |
|||||
Prodávající nepřebírá zodpovědnost za škody způsobené provozem nebo používáním výrobku zakoupeného |
|||||
Kupní smlouvu podle těchto obchodních podmínek je možné uzavřít ve slovenském jazyce. |
|||||
Prodávající si vyhrazuje právo měnit znění těchto obchodních podmínek. |
|||||
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 23. ledna 2010. |